Thursday, October 19, 2017

Online shopping site in america


Some online shopping sites in the United States are worth your try

1. eBay
eBay.Com is an online multinational American shopping website where people buy and sell a wide range of goods and services around the world. With over 124 million active users worldwide, eBay is one of the largest online markets in the world, where almost anyone can buy and sell anything. eBay was founded in 1995 and has not been more than 500 million items listed on eBay.

2. Amazon

Amazon.Com is an international online American shopping company with headquarters in Seattle, Washington, USA. Initially, Amazon started their business by selling books online but now selling software, video games, electronics, furniture, toys, jewelry etc. Amazon has separate retail sites for USA, UK, France, Canada, Germany, Italy, Spain, Australia, Brazil, Japan, China, India and Mexico.

3. Mr Porter
MR PORTER adalah tujuan ritel online global untuk gaya pria. Ini diluncurkan pada bulan Februari 2011. MR PORTER saat ini beroperasi dari empat kantor di tiga benua. HQ adalah di London, dan perusahaan memiliki kantor di Manhattan dan pusat distribusi di London, New York dan Hong Kong.

4. Zappos
Zappos.com adalah sepatu dan pakaian toko online saat ini berbasis di Las Vegas, Nevada. Sejak didirikan pada tahun 1999, Zappos telah berkembang menjadi toko sepatu online terbesar di dunia. Situs ini didirikan pada tahun 1999, tetapi pada tahun 2006 itu diakuisisi oleh Amazon. Sejak didirikan pada tahun 1999, Zappos telah berkembang menjadi toko sepatu online terbesar di dunia.

5. ModCloth

ModCloth adalah pengecer online Amerika terutama dibuat untuk menjual indie pakaian, aksesoris dan dekorasi. Perusahaan ini berkantor pusat di South San Francisco Kabupaten Market. pengecer online ini menjadi hidup sebagai sebuah website pada tahun 2002. Ini memiliki tema yang sangat menarik dan mudah untuk berbelanja produk pilihan Anda dengan hanya mencari mereka di bar pencarian atau dengan menavigasi ke kategori favorit Anda.
Load disqus comments

0 komentar